sponsor de sealions, koop online via sponsorkliks

sponsor de sealions, koop online via sponsorkliks
sponsor de sealions, koop online via sponsorkliks

zaterdag 9 mei 2009

de dag voor moederdag

We zijn vandaag met de Orca's voor het eerst naar de overkant van het water geroeit. We begonnen met alle spullen die we nodig hadden naar de boten te slepen. Dat deden we in groepen. Toen we klaar waren voor vertrek kreeg ik per ongeluk een riem tegen mijn hoofd. Mijn hoofd werd snel gekoelt. De rest maakten nog het een en ander klaar.IMG_0410.JPG
Toen ik weer terug kwam vertrokken we. Het roeien ging erg goed. De leiding zei dat wij het beter deden dan toen de vooriggen Orca's voor het eerst roeiden. Toen we aan de overkant waren kregen we eerst wat te drinken. Daar deden we nog een spelletje.
IMG_0423.JPG Daarna zag de leiding dat het al half 3 was,dus vertrokken we snel. Terug gekomen vertrokken we snel. Op de 52 roeiden Renee en Vincent en de kinderen gaven het voordek een schoonmaakbeurt. Weer terug op aan de oever waren de rollen een beetje oneerlijk verdeelt. Want een aantal kinderen gingen na een keer lopen al luieren Ik schrijf geen namen. We kregen nog wat drinken.


Einde opkomst.




Marlolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten